Slutspurt på skatten

 
 
 
Ibland är volymen inget problem 
 
Fick i julklapp av min bästa Amalia och hennes mamma världens bästa hårprodukter från Davines. Produkter jag starkt rekommenderar.
 
 
 
Det var nästan tur att jag skulle ut och träffa folk idag eftersom jag strosat runt i otvättat hår och myskläder i flera dagar nu. Skatterätten börjar närma sig sitt slut och idag hade vi sista frågestundsföreläsningen. En kurs på 15p är inte en lek att tentaplugga till. Tentan är på torsdag så nu är det bara slutspurten kvar tills nästa kurs som startar redan nästa vecka. 
 
Så kommande problem om skatt är något som jag har svaren på!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0