2014

Får mitt första AB-resultat på juristlinjen 
Åker varv efter varv på Gärdet 
Firar min & mammas födelsedag 
  
 
Jag & favoriten drar till Åre
 
Helkväll med Avicii
Massa härliga soltimmar på balkongen
Åker så ofta jag kan till ön
Saknar henne från utlandet
Signes fantastiska 18års dag
Trion får se Jöback
 
  
Går utbildning till flygvärdinna
Röstar till EU
  
Jobbar för första gången som flygvärdinna på Gotlandsflyg
Återförenas med alla vänner på ön
Paddlar kungsholmen runt
  
Succén Frazzefest äger rum
  
Första Kallishänget
Sena sommarkvällar
Premiäråket på vattenskidor
Storfamiljen
Kallistrio
  
PINKPARTY!
  
Firar att Rikard ska till Handels och att andra fina vänner kommit in på sin linje
Så mycket burgsvik
Lämnar syster på ett slott i Bryssel
  
Han och jag blir sambos i världens finaste lägenhet
Vi klarar lidingöloppet
Sthlms bästa barruuunndaa
 
  
En underbar, fantastisk resa till Belgien och Frankrike 
 
Ser föreställningen meningen med livet
Återförenade tjejer
  
Nyårsfest
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0