Fredagen den 13e

Nu är det 13 dagar kvar tills tjejvasan äger rum. Träningen rullar på, varvar träning i spåret, i gymmet och även på barmark. Här i storstaden är det nämligen mögligt att ta en joggingtur på snöfria gator samtidigt som det finns isiga och preppade skidspår. Det är ett väldigt spännande fenomen.

Fredagen den 13e var ingen vanlig dag. Nej för det var min och mammas födelsedag. Jag blev väckt på morgonen av min fina Rikard som gått upp tidigt som tusan och tillagat egna nutella-bakelser. De var galet goda! Kvällen spenderades med min fina vänner och vi avslutade med att dansa gärnet på Amba. Kvällen överraskade med en hemgjord tårta av min kondis-Emma och tillslut ett blombud som tidigare kommit till grannen istället. Vi lyckades också fixa ihop en turnering med beerpong.

Så ja juste det här med alla hjärtans dag.. Jag och Rikard som i princip stängde klubben hade en lugn dag i soffan. Huvudsaken är ju att vi var tillsammans! Så dagen vart riktigt bra.

Idag har familjen firat. Det roliga är att jag och mamma kan fira varandra som fyller år på samma dag. Det är alltid lika kul!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0