Maximera hjärnkapaciteten

 
När W bestämmer att vi inte ska gå längre...
 
 
 
 
Det är tentaperiod och min själ är i bökernas och paragrafernas värld. Det är tur att jag har två hundar som drar ut mig på promenad för att lufta hjärnan. Fast ändå vill jag inte klaga eftersom ämnet familjerätt är oerhört spännande. Dessutom har jag nya och nya pennor vilket gör att mina anteckningar blir väldigt stiliga. Ibland tycker jag nästan synd om folk som inte får ta del av mina anteckningar. Ja, det är viktigt att ge sig själv beröm i all tentahets! 
Kvällssnacksets relatvt nyttiga innehåll har också koppling till tentahetsen. Allt för att maximera hjärnkapaciteten till veckans bravader. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0