Finbesök

 
 
Sista lektionen med advokaten Cecila Runesson ägde rum idag. Lektionen ägnade vi åt arv och testamente. Ett intressant och aktuellt fall just nu är hurvida sms-testamente är giltigt eller inte. Tingsrätten anser att det var ett giltigt testamante, medan Hovrätten anser det ogiltigt. Fallet har precis fått prövningstillstånd i HD, så fortsättning följer... 
 
Har idag testat att baka i den smått läskiga gasugnen. En traditionell kladdkaka blev tillslut klar. Kvällen tillbringades med finbesök, morfar och Birgitta kom över för att se lyan. Kladdkakan passade perfekt till vårt kvällskaffe. 
 
Jag kan inte kalla mig själv för en TV-tittare, men ikväll kunde jag inte hålla mig från premiären av "Uggla flyttar in". Han har alltid varit en stor idol i mina ögon. På tal om honom, så har han precis släppt en ny låt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0