Livet i lagboken

Frescati, hörsal 10, 8:e raden till höger. Det här här jag befinner mig just nu. En aningens ansträngd mansröst dånar i högtalarna i salen. Rösten har pågått i två timmar och kommer fortsätta i ytterligare två timmar. Föreläsningen fokuserar på panträtt... Majoriteten av folket är lika fokuserad som jag just nu.Ärligt talat tror jag att förra civilrättskursen tog kål på oss alla, vi har ingen energi kvar. Detta är livet på juristlinjen! 

Å andra sidan är det en väldigt bra studiedag idag, i alla fall för min del. Vi har fått tillbaka familjerättstentan och jag fixade den. Jävligt bra dessutom = 87%. Vilket är mitt bästa resultat hittills!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0