Urladdad

Först och främst måste jag bara få skryta om min fina vän Emma, eller kungliga servitrisen som hon också kallas. Hon serverade nämligen på nobelmiddagen och hon serverade inte vem som helst, nej hon serverade drottningen, prinsen och massa andra kungligheter på honnörsbordet. Jag satt hemma i soffan och halvtittade på sändningen när hon plötsligt dök upp i rutan. Så coolt! Innan middagen fick jag äran att sätta upp en "nobelfin frisyr", vilket var en tuff utmaning.. Vi startade nobeldagen med julmys och jag fick julklapp av henne. Världens finaste!!
 
 
 
Mitt i allt tentaplugg ringer Amalia med den stora överraskningen att hon kommer till sthlm till helgen. Kunde inte passat bättre!! Vi hade en sjukt mysig helg tillsammans med festande, shopping och prat. 
 
 
Fastighetsrättstentan är skriven! En oerhörd lättnad. Dock kom känslan av en eventuell omtenta redan när jag tittade igenom frågorna under tentatiden. Men men fest efter att ha tentat alla Civilrättskurser blev det iallafall direkt efter tentan. Det var precis vad vi behövde och det var en galet rolig kväll med finsittning, dans och punsch. Till eftersläppet kom Emma och Amalia för att visa juristerna hur man egentligen festar. 
 
 
 
 
 
I lördags gick jag och Amalia på Surfers invigning här i Sthlm. Tänk er, Surfers 5 minuter från mitt hem i Shlm?! Det kan ju inte bli bättre. De hade fått det riktigt fint och maten smakde underbart som vanligt. Detta kommer bli en välbesökt plats.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0