Linas matkasse

 
 
 
 
1a december- 1a paketet för Rikard i julkalendern. Det blev en riktigt mysig julmorgon med hemgjorda lussebullar från Gotland. Ikväll har jag och Victoria kämpat och svettats oss igenom ett spinningpass. Vi kommer nog ha problem med trappor imorgon... 
När jag kom hem levererades vår första kasse med mat. En levernas från Linas matkasse som ska bidra till veckans middagar. När jag tittar i kassen blir jag positivt överraskad över hur mycket mat den fyllde. Kvällens första rätt var krämig lax- och fänkålsgryta med saffran och dillpesto. Ännu en positiv överraskning.
 

Kommentarer
Postat av: tora

haha, stackare, ni har fått tagit del av mina lyckade lussebullar ser jag..

2014-12-05 @ 06:46:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0