Bland paragrafer och praliner

Ett exempel på hur en tentafråga kan vara formulerad på juristlinjen...
 
 
 
 
 
Tentaveckan har börjat och tentan smyger sig närmare och märmare... På fredag smäller det och fastighetsrättstentan ska skrivas. Det är svårt att fokusera på plugg i dessa juletider. Jag som verkligen älskar julen och bara vill julpyssla. Istället får jag försöka använda mig av det i plugget och se det som en belöning efter att jag pluggat.
 
I dagarna har chokladpralier blivit en hobby. Det är verkligen inte det lättaste att ge sig in på, men det är kul. Det tar oerhört lång tid att göra. Chokladen ska tempereras, fyllas, stelna, fyllning ska göras och ja mycket mer. 
Jag fick en ny form av Rikard i adventspresent vilket gjorde det hela mycket roligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0