Första arbetspasset

Hemma efter 9 timmar nere på VBC. Det var min premiärkväll som servis i år. Det var mycket nya saker att ta in och komma ihåg men för varje timme blir det bättre. Dessutom var vädret på vår sida som gjorde att det kom mycket folk. Försök till att sova nu för att orka en förhoppningsvis lika bra om inte bättre dag imorgon.
Mina underbara flickor Emma och Malin var kvällens räddare som har tagit hand om lilla Wilma. Inte nog med det så har dom även bakat en kaka till min frukost.

Hatar att sova själv!! Komma hem till en lägenhet som är mörk och krypa ner i en kall och tom säng. Inte någon som kan massera mina fötter efter ett långt arbetspass... DISS
Orkade inte bädda i lakan i min säng så jag sover i min systers säng...
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0