Pokerkväll i Vårby gård

Bion i Söndags var bra, lite läskig kanske...

Måndagen bestod av skola, sprang till träningen, tränade och sprang hem igen. Franzén kom hit och pluggade lite.


Idag började dagen med Np-Matte del 2. Sedan var det Norr-lektionen som är skulptur. Det vita smyckesträdet blev klart, bilen är under arbete fortfarande.

Träffade Kornelia på stan. Vi bokade tid på nya face it, ska bli riktigt mysigt!

Lite vuxenpoäng att jag gick på kvartersmötet och representerade Sjöliljan tillsammas med min granne.

Ville inte spendera kvällen själv så jag bjöd in några sköna människor till Pokerkväll i Jossans lägenhet.
Lyckan är gjord och jag får även sällskap i sängen av Amalia, grrrrrrr!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0