SJUK (t snygg)

Cha Cha bloggen! Jag är sjuk..fast jag är i skolan än då! Shiiiit asså vilken buse jag är!!
På tal om busigt, Idag har vi nationela prov, och jag har inte förberett mig ett dugg!
+ att jag har tagit min lilla syrras hörlurar, dom råååååkade gå sönder och så har jag tagit hennes Mp4 som rååååkade försvinna... ouuuups!
Idag fyller min pax ledare år. GRATTIS! Jag och Olivia ska baka cupcakes(eller Olivia ska..jag behöver bara säga att jag är sjuk och kräkas lite!) SMART TJEJ JAG ÄR!!!

Tjingeling! Livet leker! Eran alldeles egna Jochigiiirl! Även kallad "tjejen med snygg tröjan"

Kommentarer
Postat av: bbb

hahahaha döööör <3

2011-05-16 @ 16:56:14
Postat av: @

SnYGG!

2011-05-19 @ 00:39:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0