Pirater

Valborg var fint, firades först hos Rikard sedan hos Linda. Sov några få timmar sedan var det upp till jobbet som började vid 06.00. kult! jag hade ca 55 gäster själv plus 14 byggkillar som skulle ha mat. Jävlar det var inte en sekund att vila där inte.
Hem för att slänga i sig lite mat och på med piratoutfitten. Jabob skulle nämligen ha sitt 4års kalas för hela dagis!
Det var lekar, skattjakt, flaggverkstad, fyrhjulningsåkning, sång you name it!
Fast det coolaste var ändå sockerdricksgranen då barnen fick säga "-snälla handen kan jag få en sockerdricka". Då kom det en sockerdricka genom en hemgjord konstruktion av ett rör och en gran.
Kalaset blev jätte lyckat! Sedan blev det lite tid med mammsen i botan innan hon åkte iväg med båten.
Hämtade min cykel som stod jävligt bra parkerad på öster...
Dagar som denna är man glad att man överlever. Somnade PÅ datan, vaknade gick tre steg, somnade i soffan och vaknade en timme innan uppstigning och förflyttade mig till min egen säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0