Övning ger färdighet

Det funkar typ inte att föra över bilder till den här data, så därför är det lite ont om bilder. FÖRLÅT!



Idag har jag varit på min första kurs i golfen. Så sjukt kul!! Dock regnade det och det blåste motvind hela passet, men det hindrade inte oss.

Hem, byta till andra träningeskläder och iväg på Pax. Sisådär två timmars "stå-på-händer-pass". Övning ger färdighet.
Att övning ger färdighet gjorde att jag och Pata drog iväg till golfbanan. Hade sjukt kul och så fick jag lite extra tips från coachen.

Idag har jag först gjort ROSA pannkakor till lunch, på kvällen gjorde jag en Ceasarsallad! Bra jobbat

Kvällen spenderades med Emma, tyvärr var stängde Friskis, så vi chillade här istället :)


Imorron

Sovmorgon- Golf

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nice! nybörjar tur :-)



Kramiz

2011-05-30 @ 18:38:23

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0