det är MVG-bra

















Bilder från min och Kornelia mysdag





Lite pinsamt att säga det men jag försov mig på min sovmorgon. Min planering med plugg och golf innan skolan blev inte så lyckad.
Gjorde ett avgörande betygdprov idag. Inte för att skryta men det gick MVG-bra!

Jag och några andra från klassen hade i uppgift att fixa kuverten till vårruset idag. Över två timmars slit blev ca 2000 felfria kuvert.

Drog med mig syrran för att träna på att slå lite bollar. Kult som vanligt!
Nu på kvällen har jag lagat god mat och pluggat :)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Eliiite Josefine. Du är eliiite! :) <3

2011-05-30 @ 23:23:53
URL: http://friidrottsellinor.blogg.se/
Postat av: Mamma

Nice!



Kramiz

2011-05-31 @ 07:34:31

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0