"Blogg-rape"

Jag får väl börja med att berätta att jag råkat ut för en "BLOGG-RAPE"

Det betyder att det INTE var JAG som gjorde förra inlägget. Jag har efter lite om och men klurat ut vem denna rapare är. Och det är ingen mindre än min lillasyster Olivia... Hur tusan vågar hon?!?!
Tur att hon också har en blogg som jag kan vandalisera!


Nu är det jag Josefine Ullberg som skriver. Min dag började med Np prat i Engelska med Amalia. Lite vanliga lektioner i klassrum som gör att huvudet sprängs!

Framkörd bil efter skolan, LYX! Hem och göra cupcakes till Pax, framförallt till Catarina som fyller år idag. Iväg på träning i några timmar.


Kommentarer
Postat av: Elinnnn

Vilken mysig blogg du har :) Hoppas allt är bra med dig.

2011-05-16 @ 20:55:46
URL: http://elinkohlstrom.blogspot.com
Postat av: o

neheee

2011-05-16 @ 22:51:03

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0