Thailand 2011

Jag förstår att ni alla är lite nyfikna på att se lite varma Thailands bilder!

Två veckor gick fort, men ändå fick vi så mycket gjort!

Vi har åkte parasailing, ridit elefant, hyrt båt , snorklat, dykt, badat, varit på spa YOU NAME IT... det är hur mycket som helst

Min nya favorit är iallafall vattenskotern! Åkte ut och kollade lite öar, lekte på vågorna och kände vinden i håret. UNDERBART!

Att berätta två veckors äventyr i text är lite tråkigt så vi slänger in en massa bilder istället!








Kommentarer
Postat av: M.I

åhhh jag är så avis så att jag vill döda dig ;)

vi måste ses! love

2011-03-19 @ 01:50:54
Postat av: Oliva

Längtar redan tillbaks!

2011-03-19 @ 11:49:00
URL: http://serethielss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0