Frågor & Svar

Tre namn på mig: Josefine, Jonkis, Jos

Bra med mig själv: Glad

Dåligt med mig själv: Svartsjuk

Jag är rädd för: att sova själv

Gör mig avundsjuk: P&L

Gifta mig?:
nej

Min käraste ägodel:
Min säng

Detta har jag på mig just nu: Mysig skjorta

Senaste kyssen: 14 dagar sen

Favoritdoft
: Sebastian potion 9

Favoritgodis: dumle

Bilr mobbad för: "Pigge på 200-lappen"

Jag bor: I en fin lägenhet med fin utsikt på en ö

Bästa kommentar idag: Jag till Patric "Jag är manligare än dig idag"

Vill ha: Mina golfklubbor

Vill göra just nu:
sova

GODNATT


Kommentarer
Postat av: Erika

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-11 @ 07:36:39
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0