Mycket bilder & mycket text

Bilder från Amalia





Bilder från Malin



Lite bilder från de senaste dagarna!

Igår jobbade jag. Det var första gången för Felicia på jobbet, hon var grym! Vi hade nästan 200 gäster. Vi har fått en kallskänka till frukosten. Det är så sjukt skönt!

Nu kan jag även rekomendera er alla att ta en morgonpromenad förbi Tott och äta en underbar frukost. Den är sjukt bra nu. Vi har fått in bacon, äggröra, brieost, anrda ostar och massa annat gott!

Efter frukosten igår fixade jag och Edit värsta överraskningsfesten för syrran. Eller egentligen var det alla olivias fina tjejkompisar ink några av mina kompisar som gjorde detta möjligt!

Kvällen spenderades med Malin, underbar kväll! Vi började kvällen högst upp i en ruin med några andra sköna personer. Sedan blev det lite annat skoj, typ glassbaren och lite så.

Idag har jag jobbat återigen med Felicia. Sedan har jag sovit. typ väldigt mycket. Nu ska jag och några sköningar ut tillkalkbrottet JAG ÄR LEDIG IMORRON!!!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

kalkbrottet va så jävla nice ;)<3

2011-06-11 @ 23:55:43
URL: http://secretsbym.blogg.se/
Postat av: Olivia

Tack för festen, den var awesome! <333

2011-06-12 @ 13:47:26

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0