livet i text

De senaste dagarna har jag jobbat, gått kurser inför sommarens jobb och träffat en massa sköna vänner. Både gamla och nya!

Det har varit skolavslutning. Den firades först med jobb sen åkte vi ut till Rickard. Kvällen avslutades inne i stan trots allt.

Fredagen var en heldag med jobbet sedan personalfest som jag redan lagt upp lite bilder från.

Lördag & Söndag bestod av jobb på morgonen- mina sista schema belagda frukostpass! På Lördag var jag barnvakt, hade ett beställt elduppträdande på ett bröllop som gick bra och avslutade kvällen med mys på ballkongen.

Igår var jag först och fikade med Rikard och Wille, på kvällen kom dom plus min vän pata hit, det var filmtajm!

Idag var jag LEDIG! Maria kom hit efter jobbet, vi åt lunch och drog sedan till stan. Träffade Rebecca och tillsammas gick vi runt i hela Visby för att checka in de coola resturangerna och några "place to be". Följde med Patric till hans match för att heja, gick bra till en början... Nu på kvällen har vi haft en fin kväll uppe i ruinen, fick även sällskap av Amalia & Nils efter ett tag.



När man blir stor måste man göra val. Vissa val vill man inte göra. Jag vet inte vad jag vill. Jag måste välja.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka kloka ord och jätte söta bilder, blev nostalgisk. (smaken för smör började tidigt ;-)



Kramiz



2011-06-21 @ 07:27:12
Postat av: Rebecka

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-13 @ 09:02:54
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0