Lite mycket text och så

Midsommar firades först i stan, sedan i Snäck med en massa människor. Byggde stång, dansade, åt och ja det vanliga! Kvällen spenderades med sköna kompisar.

Lördagen var en ledig dag. På kvällen gick jag ut och åt på Isolabella, (min favorit) med Maria och Rebecca. Efter middagen träffade jag Patric och William, vi fikade på café krönet. Rekomenderar starkt! Sedan gick vi hem en stund till William.

Söndag var också en ledig dag. Trots min lediga dag blev jag upphämtad av Tott-bilen, jag och Maria skulle handla varor. Åkte till jobbet, fixade lite inför invigningen som ägde rum på Beach Cluben då.
Det var volleybollsturnering, vi hade ett lag som hette Tott brudarna +Andreas. Dagen var väldigt lyckad där nere, bra start på sommaren helt enkelt!
På kvällen lagade William en sjukt god middag till mig, LYX! Vi fick sällskap av Patric och Filippa. Det var mys på balkongen som gällde. När grabbarna dragit var det tjejsnack in på småtimmarna!


Denna dag har jag öppnat VBC, det var bra med folk, bra väder, jag var på TOPPEN-HUMÖR så allt blev bra! Blev upphämtad av Felicia och Maria efter jobbet, vi drog ner till hamnen för en arbetsintervju. Sen fixade vi biljetter på Maxi till Veronica Maggio som kommer till ön på fredag.

Ännu en dag då maten blev serverad... Boysen fixade grillning på berget. Sjukt mysigt! Lite tack och adjö eftersom det är P&L imorron...
För att få en maxad kväll drog jag till bageriet, träffade tjejerna och hängde med några där. Nu ska jag sova!


Bildbooooooomb kommer snarast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0