En spontan shopping


Senilsnöre- Välbehövt

Fint inslaget



Chinos till jobbet på VBC

Piké från Lyle & scott


Ännu en väckning av två byggkillar. Plingar på dörren, upp på min lediga dag slänger på mig en morgonrock
-Hej, vi ska fixa din balkong nu

Score! Tack, men dom fick komma tillbaka en timme senare för att syrran och hennes tjejkompisar sov på balkongen inatt.

Somnade om och blev väckt av ett samtal, min chef berättade om kläderna för morgondagen. Kände att det var dags att stiga upp efter det.
Fick med mig Malin på stan, blev lite mer shopping än planerat. SKÖNT!

Nu har jag precis gjort hamburgare med friscobröd till mig och syrran. Om ett tag ska jag ner till bageriet för att träffa Emma och några andra brudar.


Imorgon är det premiär på VISBY BEACH CLUB! Jag jobbar såklart, så titta förbi väl. Mycket nytt 2011.


Lite skillnader från detta kan jag lova

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ännu en sommar butik som ”popat-upp”? SNYGGA inköp!

2011-06-21 @ 20:18:12

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0