Det är sommartider

I fredags var jag i Stockholm som ni vet. Jag spenderade förmiddagen med min Amalia på stan. Vi var på sommarfesten i kungsan och tittade i affärer :)
Lite senare mötte jag upp mamma och gick med henne.
En mysig sommarkväll vid strandpromenaden i Lördags med Patric, Ludvig och Albin.
Två heldagar på Tofta! Både Lördag och Söndag började jag dagen med att golfa sedan sol & bad på stranden.

Härlig träning med Amalia!
Nu är ni väl allt glada? En massa härliga sommarbilder :) Otroligt skönt med några lediga dagar.
Igårkväll blev det först mys på bageriet med Amalia, Emma, Bea och Farre. Det gör vi snart om <3
Sedan åkte vi och hälsade på grabbarna. Kvällen slutade när det var dags att kliva upp. Sov några timmar och idag har jag tränat golf med Amalia.
Ska förmodligen ta en joggingtur till hamnen snart och hämta min cykel.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken sommar helg, tänk att vi bada och det var riktigt skönt. Får väl tacka din golf kurs att vi kom upp så tidigt varje dag också.

Kramiz

2011-06-06 @ 21:01:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0