Godnatt- innan solen gått ner

Har varit ledig hela helgen. Den har varit totalt CARZY!

Stångaspelen på Fredag med Kornelia och alla bönder. Det var lite speciellt...

Igår var det en mysig grillkväll vid Gustavsvik. Lite senare den kvällen åkte jag och min vän Kornelia till Terra och hängde med några.

Idag är det Söndag. Har varit på Lullyhill och tagit emot hyresgästerna till stugorna på gården. Lite spontant blev det Pizza med Malin och Diana nu ikväll. Riktigt mysigt. Malin drar till Västkusten en vecka nu...

Nu måste jag gå och lägga mig. Innan solen går ner liksom, det är inte rikgit okej med tanke på att jag lagt mig efter att solen gått upp de senaste kvällarna.
Jag jobbar frukosten imorron.


Det där är typ jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0