frukostflingan på banan igen

Hallå där alla sköna människor.
Ska väl börja med att berätta att jag övergått till Frukosten på hotellet. Härligt Härligt!
Igår var jag själv i baren på VBC, det sprack upp, blev bra väder, mycket folk och sjukt mycket att göra. Det gick faktiskt bra konstigt nog, inget gick snett!
Irågkväll var det snabba race till Lojsta där det var årets första Tornespel för min del. Det var eldspecial. En olycka hände när riddarna skulle fånga eldringar men ingen blev allvarligt skadad. Vårat nummer gick grymt bra!
Idag fick jag hoppa in och jobba frullen på min lediga dag... pga sjukdom. Men det var bara kul.
Annars då? Jo tack det rullar på, livet är bra. Ska till landet ikväll tror jag. Men mina kompisar vägrar att svara när jag ringer... KULT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0