LABBBBA

De senaste dagarna har varit bra!
Mycket plugg och skola, men det är det värt.

Vi var lediga i Torsdags, så Onsdagkvällen spenderades först med Fanny och Kornelia. Lite förfest om man så kan kalla det och sedan vidare hem till Anna där det var väldigt mycket folk. Kvällen och natten var grym.

Igår så sov jag och Kornelia sen åkte vi med Filip till Linking och åt. Sedan pluggade vi i flera timmar. På kvällen var det Yoga som gällde och kvällen avslutades med filmen "Step Up". Rekomenderad!!!

Fredagar är ganska lugna, ca 3 timmar håla mitt i allt sedan en kul kemilektion. Jag och Amalia labbade tillsammans idag och vi var grymt snygga må jag säga.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0