12-timmars passet.









Vaknade nyss!
Kul att hela dagen är borta. Men anledningen till det är faktiskt för att jag jobbade 12-timmars pass igår på Tott!
Började vid 16 och förberedde allt till kvällen! Det var Ica Maxi som hade personalfest. JÄVLAR vilken fest dom hade...
Efter 3-tiden började musiken tystna och folket drog sig hemmåt. Lite efterplock och städning återstod kan man säga.
När klockan var sisådär 04.30 var det hemfärd för mig och när jag kom hem var det dags för mamma att stiga upp för att åka till Tott och ha frukost. HAHA!


Fredagskvällen var hos Amalia med några, singstar och guitar hero, jävlar va kul!
Nu ska jag hem till Amalia och plugga! PROV i kemi imorron..

PUSSEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0