girls

Tjena bloggen!

Skola igen då, på franskan var det bara 9h-are där. haha. Sen ska vi börja på något krångligt projekt med sv/so.
När jag slutat gick jag hem och pluggade lite :thumbup:
Lite senare var det Pax-Dax, vi gjorde ett program tills på torsdag då vi ska vara i kyrkan och uppträda, haha.

Nu ikväll har jag spenderat lite tid med tjejerna vilket var ett tag sen och det var fint, väldigt fint <3





Knasiga Emma trixar fånar sig framför Kornelias söting, Jules ;)


Imorron är vi "lediga" och ska jobba ihop pengar till barn i Zambia.

Kommentarer
Postat av: Johanna

WOOW! Där är ju jag?! :P♥

2010-05-08 @ 23:38:51
URL: http://eonamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0