Uppdatering :O

Ojoj här uppdaterar man ju ofta! :O
Helgen var jätte bra på tott! Igår när jag kom hem gick jag och tittade på studenterna (deras bilar) med några kompisar. trevligt!
Somnade med datan igår medans jag höll på med bloggen inför so:n. 

Idag var det skola som gällde. Matten var konstig, franskan snackades, svanskan jobbade so, so:n redovisade 80-talet :)
Efter skolan var jag och tittade på bildkunskaparnas utställning, åt och hade kul med lekar och så med några där :P
Jag och Malin var ute med hundarna idag också på en mysig promenad och hade lite fika på en rutig filt<3 Fett mysigt!!
Sedan var det Pax, hann inte byta om men hjälpte mest några andra idag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0