sthlm-trippen

Min och Wilmas lilla stockholmstripp blev väldigt lyckad måste jag säga!
Jag kom ihåg att ta kort typ första dagen... haha men ni överlever nog utan en massa bilder också ;)

Jag har gjort en massa skoj, jag har shoppat på stan. Sommargarderoben ni vet^^
Sen har jag varit mycket med mormor och haft det väldigt mysigt!
Varit i Uppsala<3
Haft en finfinfinfin dag med morfar! :D
Jag har varit med Ida, snaaaaaaaackat som fan<3
Gått på bio :)
Sen har jag varit med Wilma till hennes uppfödare så nu är hon ny trimmad och fin :)
Varit på en visning med coola tatueringar och tavlor typ
Jag har också haft SJUKT fint väder, 20 + nästan varje dag, SOMMAREN ÄR HÄR! (eller där)
Lite snabbt om mina dagar!



                                                       Fyrisån i Uppsala är sååååå fin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0