Snabb-resa

Haha, kul att jag inte berättade det i förra inlägget... Jag var nämligen i sthlm idag tillsammans med alla bönderna, 9 H och 9 G.
Hade fortfarande kroppen inställd på att vakna tidigt ifrån helgen så det gick bra. På båten spelade jag något playstation eller liknande, fett kul!!!

Började dagen på Naturhistoriska och cosmonova. Tyvärr var inte filmen den bästa men:/
Sen var det city som gällde. Jag och Louise kollade på skor hur länge som hellst. Sen var vi med Julia och Linda och kollade runt lite. Jag köpte inget! Jag, Josefine var i sthlm och köpte inget!! Helt otroligt :O Eller okejdå vi gick och köpte chai latte ;)
Hem idag igen, trött som fan! Satt och små snackade och var ute lite med Linda & Julia hela resan typ.
Malin tog bilder i början av min dag och sen Linda så får väl se om jag orkar visa någon bild en vacker dag då:P


BESLUTSÅNGEST!!!

(Grattis Wilma på namnsdagen btw)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0