Sista normala måndagen i 9H?


bild från millymalin på en massa paket till....?



Yeeees, nu börjar vi närma oss slutet av det hela. Eller yes och yes lite tråkigt är det väl ändå.
I skolan hände lite bra och lite dåliga saker  :)

Det regnade idag, shit va arg jag blir på det! Speciellt när platthår och smink bara skiter sig! Men jag och Malin fick låna en lärares paraply haha^^

Jag och Malin gick hem till henne efter att vi varit ute med bamse och köpt fett med godis :) Hade lite trevligt och allmänt fint som alltid<3

Hem och iväg på träning, idag skulle vi träna på att slåss, fett coolt! Jag och Kornelia äger som vanligt!

Jag och Emma Ö gick direkt till frimis där vi skulle jobba/uppträda ikväll. Riktigt fint gäng som jobbade ikväll och vi hade väldigt kul :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0