HELG

Nu ska vi se här om jag kommer ihåg helgen^^

Teaterfestivalen var helt okej, men vårat uppträdande gick gallant! Jag och Kornelia med våran eld-pinne dans som vanligt! Lite trix med bensin och jag avslutade med lite eld poi och en massa annat.
Efter på kvällen sen gick vi ner till almedalen, firade Vendela och sedan träffade några andra!

På morgonen sen var det jobb som gällde, upp tidigt som tusan! Fick hjälpa till lite med lunchserveringen också :)

Hem och iväg till teaterfestivalen igen, vi skulle hålla i en eldkurs! Såg på något och sedan hade vi middag.
På kvällen igår träffade jag och Kornelia rikard och albin. Vi gjorde lite ganla saker och hade en fin kväll! lite senare kom lite annat folk och gjorde oss sällskap, myys!

Upp och jobba idag igen då, TRÖTT!!!! Fick dopa mig för att hålla mig vaken och pigg.
Skjutsade hem DD sen hem och fira morsdag! <3 Älskar dig mamma!
Direkt i säng och sen har jag sovit hela dagen, borde ha gjort det hela helgen men... smart! Hoppas jag orkar skolan imororn bara.


Kommentarer
Postat av: Rizwan

Hej,

Big fan of josefine:)

2010-11-06 @ 13:57:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0