G.L.A.D

Trotts att jag skulle orientera typ vid 11 gick jag upp tidigt och släpade mig till cykelverkstan, en skön kille fixade den :)
Tidig som tusan cyklade jag och några andra ut till skogen, var där lite innan jag cyklade tillbaka för att möta Julia som jag lovade att cykla med :)

Sen var det iväg ut med kartan i handen, det gick bra för mig och jag är nöjd! Träffade på Gry så vi hade sällskap den sista biten och vi hade bra teamwork så;)

Direkt när jag kom fram får jag reda på att jag ska på en anställningsintervjuv, så mamma hämtade mig och iväg. Hem och duscha sen iväg! Det gick bra, jag börjar jobba i helgen :D Sjukt kul verkligen!

Lite saker på stan med mamma sen ut och så cyklade jag hem min cykel igen :) Lyckat att jag fick punka!!
Haha, nu är jag så sjukt trött, blev inte så mycket sömn inatt... Lite plugg sen får jag se vad som händer.
PUSS HEJ! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0