DANSA!

Kära nån vilken dag!

Solen har visat sig idag. På med bikini och sola på gården. Malin kom sen och vi solade tillsammans. Jag tror jag låg där fram till 17 och bara tog det jäkligt lugnt. Hur länge som helst! haha
Sen var det snabba steg mot Effes som gällde. Jag och några andra skulle uppträda och det gick faktiskt bra för oss:)
God mat och trevligt sällskap. Sen blev det lite mingel och dans medans andra band spelade, mycket trevligt!
Sedan skulle jag iväg för att träffa några andra vänner som hade det mysigt! Gitarr, skratt och allmänt trevligt :)

Tillbaks till Effes igen med några vänner <3 Vi lyssnade på de som spelade och shakade ass som tusan med alla andra roliga människor där!
Nu är jag trött så jag vet inte vad jag ska ta vägen, förmodligen sängen haha! Lång Söndag väntar på mig nu så godnatt fina människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0