korvstroganoff

Började skoldagen med Engelska NP -provet. Det gick helt okej, bra för att vara mig på ett engelska prov iallafall:)
Sen jobbade vi med 80-talet, alla datorer krånglade så att man blev galen!

En otroligt komisk!
Jag har gått hem nu varje lunch i sisådär 5 veckor tror jag. Men för två veckor sen ungefär åt jag i skolan, då var det den maten jag hatar mest av skolmaten korvstroganoff. KUL!
Idag skulle jag äta i skolan för ovanlighetens skull, och vad var det för mat jo fucking korvstroganoff!!!

Efter skolan var jag med tjejerna och fikade, eller aa snackade rättare sagt <3 Mycket snack och i slutet kom vi in i en diskution med en massa minnen som aldrig försinner -,-

Imorron ska vi ha SPEX-FOTO!!! Fett kul :D Temat är 20 år senare... Jag svslöjar mig inte vad jag ska vara, visar bild imororn ist ;)


Nu ska jag fortsätta se film <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Syns i helgen<3

2010-03-25 @ 18:45:41
URL: http://swimemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0