platt

Nu sitter jag med nyplattat hår och är glad :)

Skolan idag var inget speciellt att ta upp. Efter skolan var jag med miss Martin och Lindvallen ;)
Ikväll var det Jackson5, hade sett fram emot den men den var inge bra :(

Imorron börjar helgen och jag är jävligt glad! Ser fram emot helgen



Har inte så mycket vettigt att säga så jag kan väl berätta att P-O ska sluta.
Herrå A.K.A alexander ryback! OCH hej på den nya rektorn!



För ett år sedan skrev jag detta på min blogg:

Imorron har jag bestämmt mig för att vara en possitiv människa, trotts att vi har Franskavikarien... Men det ska nog funka får vi hoppas
Vi får se hur morgondagen gick imorron...

wich me good luck  ♣


Haha, rolig jag är! Men för att göra det roliga roligare tänkte jag att jag kan göra samma sak i år :D
Alltså ha en possetiv-dag imorron.

Såååå wich me good luck  ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0