Palle

Tja Folket!


VISBY-INNERSTAD! Power!! För er som inte visste det...

I två dagar nu så har jag varit och tränat med gycklargruppen. Palle som är med i Jauvet kom ner från fastlandet för att träna oss. Det var väldigt kul och en massa nya idéer poppade upp i huvudet :)
Direkt efter skolan i fredags började vi träna. På kvällen hade jag och Kornelia mys-tjej-kväll<3 Lite gitarr, sång och gottgott ;) Sen allmänt prat, sen sov gnosaren här.

Idag blev det ingen sovmorgon inte, upp och iväg! Idag blev det mycket övningar på matta, ackrobatik och massa styrka, haha. usch träningsvärk imorron säger jag bara. Efter norska amrméns överkropps styrketräning, inte så konstigt ;P
Efter så blev det lite snack jag,Kornelia och Catarina, mycker mer pepp nu :D


 


 


Inte riiiiktigt såhär tokiga saker gjorde vi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0