Hurtiga jag

Blev inte så mycket på bloggen igår, det var fullt upp med träning först pax sedan styrka-medel.

Idag badade vi i skolan, vi spelade något dummt spel som var ganska kul ändå :P
Efter skolan var jag med tjejernna+hundarna på glassbaren -Invigning idag för min del iår! Det var goottt det!! Rocky Road är favoriten fortfarande:)
Sen blev det lite "ärenden" på stan minnsann ;P

Mot kvällningen sisådär lahom till den fina solnedgången blev det joggingoutfit på och ut med Emma för att springa. Det blev till snäck & tillbaka, mycket bra av oss! :)
Imorron är det temadag och bad igen:O Denna gång bad med kläder.


Väääldigt fin bild på Kornelia & Cimon från
Emma


Här kommer en bild från Malin! Riktigt mysigt<3

Sportigt värre ;) Bild från mig tillslut, haha


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej vilken fin blogg :)

2010-03-30 @ 23:48:31
URL: http://m4ll4n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0