ChaCha!

ChaCha Bloggen!
Hehe, var bara tvungen att skriva det denna dag ;P

Idag började vi med att se film, den var ganska konstig... Sen var det bad som gällde, vi skulle bada med kläder och simma en massa lägnder. Först 8 lägnder med kläder och sen 12 utan/med, det fick man typ bestämma själv.
Det var lite frilek sen men jag gick upp ganska fort för att skynda mig hem till lilla prinsen :)
Jag hade ganska gott om tid och lagade t.o.m god mat till mig själv. Sen var det bara en timme kvar på skoldagen och då diskuterade vi filmen. Onödig dag?!

Efter skolan gick jag och Malin för att fixa till det med ett litet kalas för Wilma som fyller år idag!!!!! Måste bara säga att jag och Malin gjorde VÄRLDENS coolaste tårta både för oss och hundarna! :D

Lägger upp lite bilder från det lite senare<3 Nu ska jag nämligen ha träning med Pax, tror det blir styrka och smidighet för min del ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0