40-talisten

Grattis mormor!

Idag kom släkten hit för att fira 40-talisten. Mycket trevligt med en massa snack & skratt!
Får inte glömma den väldigt goda maten också. Jag känner mig helt övergöd :P Det bjöds bl.a. på min absoluta favorit chescake<3

Detta skrev jag i mitt inlägg från förra årets firande:
Jag har också fått smakat min livs godaste cheesecake, min första också men iallafall.. det var mormor som hade gjort den, det var med lite smak av citron.


Dagens klockrenaste(hämnden) : Mormor har förberett allting mer fat,mat och dukning i minsta detalj. Fredrik skulle hjälpa till med tårtan. Mormor är inne hos oss i vardagsrummet, då kommer fredrik in med tårtkartongen i händerna och frågar -Vilket fat ska tårtan ligga på?
I samma sekund snubblar Fredrik mitt på golvet och tårtkartongen flyger upp och landar med ett dunns på golvet. Alla sitter :-O helt förskräckta! Då reser sig Fredrik upp och skriker högt -Där fick du för igår!

Det var nämligen bara kartongen han höll i, tårtan stod fint & prydligt på fatet i köket xD
HAHA! knasigaste släkten ;)<3


Imorron väntar en till dag i Sthlm, sen blir det "hem till ön".


canonEos1000D
foto: Ollvas!


Kommentarer
Postat av: Carina

Oj vad du är duktig som redan satt ut så många fina & kul bilder (hmmmm förutom det sista där på mej & Cimon, ser ut som jag har nackspärr). Det va jättekul att träffas igår. Hälsa Mormor så mycke & tacka för igår. Hälsa restan av "ligan" oxå från mej. Många kramizzzzar

2010-03-22 @ 09:37:12

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0