v.29 ,check!

Hej världen!

Stockholmsveckan är över, fan! Det slutade med en massa regn, fan!
De senaste dagarna,kvällarna och nätterna har iaf varit väldigt bra :) Har haft sjukt kul!
Men fy tusan vad sliten jag är. Har jobbat 11 dagar i sträck nu och varit uppe hela nätterna... Skyll dig själv!

Men igår sa kroppen till, efter jobbet blev jag helt däckad och sedan har jag sovit i nästan ett dygn, rättare sagt jag sov i 22 timmar! REKORD.
Så idag blev det helt enkelt en sjukanmälan till jobbet, men kör hårt imorron igen!
Hoppas på sol bara...



Lite bilder från några dagar tillbaka

Kommentarer
Postat av: Kornelia

åhh. saknar redan. <3

2010-07-27 @ 00:24:17
URL: http://korneliadunkels.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0