Tott-gänget

Här om dan efter jobbet skyndade jag mig iväg, vi skulle bli fotade av tidningen med Pax. Sedan var det tornespel som gällde då vi körde gyckel och eld, allt gick bra där!
Snabbt ombyte och sen träffade jag Malin, vi hade en mysig kväll!<3





Igår efter jobbet åkte jag och tott-gänget till Kneippbyn, det blev typ bara vbc-folket men vi hade iaf sjukt kul!!
Vi hade hela vattenland för oss själva hela kvällen, ingen kö inga vakter ....
Jag, Andreas och Josse åkte Shark River (den med badringarna), som sagt tre personen, i en bubbelring och vi åkte BAKLÄNGES! Det var seriöst läskigt.
Jag och josse åkte skruven tillsammans också, det gick galet fort och den är så trång och skruvig:S
Vi grillade, satt i bastun och hade skönast musik på!


Vi hade tävling också vid tvillingbanorna, man skulle hoppa i bassängen gå upp i kanan, springa upp för hela kanan:S sedan vända och åka ner igen. Haha galet men kul :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0