Jag lever

Jag kommer inte ihåg när jag senast bloggade men lite snabbt om det senaste dagarna är att jag varit en heldag ute på fårö, underbart verkligen! På vägen hem var det tornespel i Bunge som jag, Kornelia, Olivia och Alva deltog i :)

På kvällen träffade vi Emelina och Fanny, och några andra också för den delen! :)<3

De andra dagarna har jag jobbat, på kvällen har jag varit ute med Kornelia och andra<3 Men i fredags kväll var det grillkväll hos Malin vi var en massa fint folk där! Hon hade fixat sjukt fint! Lite senare gick jag ut och träffade några andra.

Idag på jobbet började det att regna så vi fick flytta allt och jag fick hjälpa till i städet och då åkte jag runt i en rolig minibil :D
Ikväll har vi varit hos några vänner, grillat för det var stömmavbrott och haft det mysigt :)





mer bilder kommer en annan dag! Godnatt tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0