Tofta beach 2010!

Kan ni förstå vad en semeterdag kan vara uppskattad?! Helt underbart<3

Igår var jag med en massa schhööna människor, hade sjukt kul! Vi tog ett nattdopp vid kallis, så värt!
Det är ju sommarlooooov!


Började dagen med en godmorgonsväng till Malin<3
Sen gick jag och Kornelia på stan, shoppade loss! Snabba ryck mot 10:ans buss med våra grabbs och åkte mot tofta:)
TOFTA BEACH 2010!
Det blev alltifrån musikspelande, vattenfällningskrig, chilla galet och lite sololja på det! ^^
In till stan igen då jag och Kornelia fortsatte vår shopping<3 Vi har sjukt kul!
Shoppingkassen idag blev färgglad måste jag säga!

På kvällen var det cirkus premiär här Visby som jag och de andra var på. Roooligt!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0