sommarnatt

HejsanHejsan!

Nu är jag duktig här som skriver igen :) Bara för er<3

Igår var jag först hemma en sväng och hade lite mysigt med mamma och syster<3
Innan kvällen startade på riktigt var vi hos Kornelia, fixade oss och sedan gick vi ut på stan. Vi träffade killarna från kvällen innan, mcket trevligt!
Sen träffade jag lite gotlandsfolk, kuuligt :)
Lite senare var jag med de fina gotlandskillarna :) Ännu senare träffade vi 08 en stund sen gick jag och Kornelia och sov ute hela natten. MYS<3


Några små timmars sömn och sen upp och iväg till jobbet. Beach cluben var fullsatt även idag och nu är jag helt DÖD!




bilder från millymalin.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0