lyxsviten

Gårdagen var bra, jobbade och på kvällen var jag först med söta Emma. Hade en mysig stund tsm<3
Gick till strandpromenaden och träffade lite annat gulligt folk vi gillar. Lite senare in på kvällen träffade jag Kornelia och Wilma, vi träffade några andra sen och hade kul :)

Idag har jag jobbat, MEN jag fick ett special jobb idag ... att hjälpa till i lyxsviten där det bodde typ en miljonär som skulle ha allt lyxigast värre. Han hade en assistens som jag fick hjälpa, alla snackade engelska och hade det sjukt lyxigt. Jäkligt nice!

Direkt efter jobbet blev det jobb på tornespelen och nu är jag med K och W igen vi ska ut och träffa några. tjingeling pusshej <3<33333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0