Snöigt-skrattigt värre

Kvällen blev väldigt bra- Roligast på länge faktiskt!
Kom nyss hem och är stelfrusen, och dödstrött.

På med nästan alla kläder jag har och ut i snömassorna. Jag,kornelia,ville,david och rikard åkte och hade KRIG. Allvarligt krig. Man kan väl säga att jag vann... eller?! kanske inte:/
Kom lite andra vänner också och vi klarade ett SUPER-MEGA-led nedför backen(Y) alla överlevde nästan ;P
Nu är jag nästan bra på att åka pulka och sånt, helt otroligt.
Men är lite omskakad och blåslagen här och var. hehe
Snön är verkligen helt underbar!!!
Sen gick vi lite och pratade och åt -hade allmänt skrattigt! Bra kväll helt enkelt:)
På fredags kvällar lever Visby innerstad och det vimmlar med folk=)




Kommentarer
Postat av: oliver

Heej ;D Fin blogg! Hur mår du? :)

Vet du någon bra film? :D

2010-01-31 @ 09:54:58
URL: http://oolivers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0