Hej!

Jos är och tränar på friskis nu...Jag tycker hon behöver ett till inlägg..eller hur?..det tycker iallafall jag!
Såå ja..hmm vad ska jag skriva..Jag kan säga att jag också behöver träna på hinduismen för att vi har prov immorrn! :S och så kan jag säga tack till mig själv från jos för att jag lånade böcker åt henne förut idag!
Sicken snäll syrra jag är va..Jochs eller hur! :P
Okej nu ska jag skriva ner alla Jos smeknamn genom tiderna!
Jos,Jochlass,strumpanpyton,Josefaienkantain,Jossi,Jossan,Joklass,Jossefuuul,Jossefiiin,fina,finalinaJosef. 
okeeeej nu orkar jag inte skriva fler för det finns miljontals och så kommer man på nya hela tiden så det är ingen större idé att försöka skriva ner alla!

Hoppas inte att Jos blir arg på mig nu när jag skriver lite på hennes blogg..
(Inte så jätte arg iallafall kan man ju kanske hoppas på) Det är vell inte mitt fel att hon aldrig stänger ner sidorna från datorn heller.hehhehe



Okej det här blir lite pinsamt men..Jos du e värdens bästa syrra!


Kommentarer
Postat av: Emma

ahahahahhahaha, olivia, du är för rolig! :D

Hoppas hon inte slår ihjäl dig ;P

2010-01-21 @ 20:04:18
Postat av: josefine

OLIVIA då! hahaha

du är för rolig asså ;) det där bjuder vi på!

Tack för att du är världens bästa syrra<3

2010-01-21 @ 21:00:04
URL: http://josefineullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0