Gâteau au chocolat

Helllllo!

Vanlig skoldag idag. Extra franska-läraren är inte bra på franska, :S
Annars har vi byggt lite på högtalarna, räknat matte och ja lite så.

Pluggat lite...
Sen har jag slöat, eller inte! På med skidorna, ut till Vok. Ikväll var det nog de finaste spåren jag någonsin har sett här på ön! Det var nyspårat, med 3 spår på elljuset! nice=) Det blev iaf 1 mil idag! :D

Juste! En gång i spåret så träffar jag SO-Tina lunkande där ute. Och hon kännde igen mig;O jag kännde nästa inte igen henne liksom...haha!

Har försökt packa upp lite men lever fortfarande lite "resväska" efter lovet hehe^^


Spåren var inte 5/5 iaf! Men här ska ni få se riktiga spår minsann, ojoj:D
Spår från Sälen
 



Nu ropas det att det är kladdkaka på gång, ojoj tur att det var skidåkning idag hahaha nej då! mummmmmmmmms


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0